Kan inte somna

Men det är kanske inte så konstigt. Sov halva natten efter akuten, hela gårdagen, hela natten och fram till tolv idag. Sjukt ändå! Hur kan man sova så mycket? Skönt har det vart iallafall och jag har inte känt av att jag mått dåligt.

Men imorgon, eller ja idag klockan är ju över tolv, så SKA jag till skolan. Och jag ska upp vid sex tiden så behöver verkligen somna! Men det är väl så att man vet att man måste och ska upp om några timmar och då blir det som ett stressmoment och allt slutar med att man ligger klarvaken.

Har till och med försökt lyssna på avslappningsmusik och sånt, men det går inte så bra det här, haha :( Asså åh vill ligga i min älsklings famn nu, då hade jag sovit för länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0