Bye bye nattstad

Sådär ja! Valde att byta tillbaka till min gamla söta blogg här på blogg.se. Anledningen till att jag valde att till och med byta blogportal och inte bara design var för att jag tröttnade på att få massa meddelanden från sliskiga gubbar. Dessutsom kryllar det inte precis med fjortisar här ;)
 
Men jisses va jag glömt allt med koder, haha! På nattstad var det ju istortsätt bara att trycka på ladda upp så var hela bloggen fixad. Men jag lyckades klura ut det mesta så bloggen ser någorlunda bra ut nu. Har dock redan tröttnat på headern, har nog sett den för många gånger. Men det får bli bra. Det blir nog snyggt med en ganska enkel och färglös design till massa färgglada bilder, eller vad tror ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0